• English
  • English
توتان پی
  • English

با مزایای درگاه پرداخت آنلاین آشنا هستید؟

بزرگترین مزایای تجاری برای پذیرش درگاه پرداخت آنلاین

     کسب و کارها صرف نظر از نوع صنعت، میزان گستردگی و اندازه‌ای که دارند تمایل به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی داشته و سعی دارند مراحل دریافت و پرداخت را برای مشتریان به بهترین شکل انجام دهند.

     امروزه با گسترش دنیای دیجیتال و استفاده از دستگاه‌های هوشمند و همچنین فروش‌های اینترنتی که از مرزهای درون کشوری گذشته و بازارهای جهانی را هدف قرار داده، داشتن یک درگاه پرداخت آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا کسب و کارها تمایل زیادی به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروش‌های آنلاین خود دارند.

     برای یک کسب و کار، حفظ جریان نقدینگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل اشتیاق شرکت‌ها برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی دو چندان شده تا امنیت تراکنش‌های خود را تضمین کنند. یکی از مسائلی که شرکت‌ها در قسمت امور مالی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند صدور فاکتور است، پرداخت فاکتور به صورت آنلاین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در وقت و نیروی انسانی خود صرفه‌جویی کرده، سرعت عمل خود را افزایش داده و بیشتر تمرکز خود را برای جلب رضایت مشتری، از زمان سفارش گیری تا تحویل کالا صرف کنند.

در ادامه ۶ مورد از مزایای درگاه پرداخت اینترنتی را برای شما ذکر میکنیم:

۱- پرداخت فوری:

     پرداخت آنلاین، پرداخت‌های فوری را برای یک سازمان تسهیل کرده و به مشتریان اجازه می‌دهد بدون محدودیت جغرافیایی و حتی بدون حضور فیزیکی، از داخل منزل خرید کرده و در کمترین زمان و با امنیت بالا از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت خود را انجام دهند. برای مثال آیا شما می‌توانید زمانی که مشتری داخل منزل روی مبل نشسته سایز کفش او را بگیرید و بعد از ارسال هزینه دریافت کنید؟! در گذشته این امکان وجود نداشت ولی با گسترش کسب و کار آنلاین و همچنین ایجاد شدن درگاه پرداخت اینترنتی امن، این گزینه برای مشتریان و صاحبین بیزینس امکان پذیر شد.

درگاه پرداخت اینترنتی

۲- راه‌اندازی و تنظیمات آسان درگاه پرداخت آنلاین برای عملیات فروش:

     یکی از ویژگی‌های خوب درگاه پرداخت اینترنتی امکان راه اندازی سریع و بهره‌برداری از آن در مدت زمانی کوتاه است. علاوه بر این با وجود درگاه‌های پرداخت واسط مختلف سرعت عملیات راه اندازی و تنظیمات مربوط به درگاه‌های پرداخت سریع‌تر شده و فروشگاه‌های اینترنتی هر چه سریع‌تر میتوانند به بهره‌برداری برسند.

۳-روش پرداختی امن و قابل اطمینان برای تاجرین بزرگ:

     همان طور که میدانید روش‌های دریافت و پرداخت از طریق چک با خطرات مثل خالی بودن حساب و یا برگشت خوردن چک همراه است. اما وجود درگاه پرداخت اینترنتی شخصی این مشکل بزرگ را برای بازرگانان و افرادی که مبالغ بالا معامله میکنند حل کرده است. با این روش افراد در کمترین زمان و به سرعت پول خود را دریافت می‌کنند و دیگر خبری از چک‌های برگشتی نیست!

۴- ایجاد اعتماد در بین مشتریان:

امروزه با گذشت ۲۷ سال از ورود اینترنت به ایران و راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی، مردم به دسته‌ای از فروشگاه‌ها که درگاه پرداخت اینترنتی دارند اعتماد بیشتری دارند؛ چرا که اگر پولی را برای کالا و یا خدماتی واریز کرده باشند و آن محصول به دستشان نرسد میتوانند با استفاده از فاکتور پرداخت پیگیری کرده و خدمات یا کالای خود را تحویل بگیرند. بنابراین لازمه هر کسب و کار اینترنتی یک درگاه پرداخت امن و با کیفیت است که مراحل تراکنش را برای کابران تسهیل می‌‌کند.

۵- راه‌اندازی سرویس‌های اشتراکی:

     سرویس های اشتراکی بدون نیاز به صدور چک و یا فاکتور‌های کاغذی قابل تمدید هستند. برای مثال خرید اشتراک شبکه اینترنت و یا سرویس‌های تماشای فیلم و سریال به راحتی تمدید شده و نیازی به مراجع حضوری به دفاتر این مراکز نمی‌باشد.

۶- به دست آوردن مزیت رقابتی با دریافت درگاه پرداخت اینترنتی:

     در بازاری که داشتن مزیت رقابتی از اصول اولیه و مهم برای راه‌اندازی یک کسب و کار است، داشتن یک درگاه پرداخت آنلاین و امن برای شما بزرگترین مزیت میتواند باشد. علاوه بر این، خدمات آنلاین اعتبار کسب و کار شما را در بین مشتریان افزایش داده و بازار فروش وسیع‌تری برای شما ایجاد می‌کند.

به طور کلی داشتن درگاه پرداخت آنلاین مزایای زیر را برای بیزینس شما خواهد داشت:

     *ایجاد امنیت و اعتماد در هنگام انجام عملیات پرداخت

     *گزارش گیری آسان از جمله گزارش گردش حساب و تسویه حساب

     *شخصی سازی درگاه پرداخت آنلاین مطابق با فرآیند نیازهای پرداخت

     *جلوگیری از ایجاد اختلاف بین حساب‌های مشتریان

و صدها مزیت رقابتی دیگر نسبت به چک و یا سایر سندهای معاملاتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.