• English
  • English
توتان پی
  • English

اخبار توتان

بهره‌برداری از نسخه جدید سرویس کاوش

سرویس کاوش

نسخه جدید خدمت کاوش با موفقیت در پروژه مهتا عملیاتی شد. پروژه مهتا یکی از پروژه‌­های مهم در حوزه تجارت الکترونیکی در کشور است که توتان را به عنوان بازوی پرداخت‌الکترونیکی خود انتخاب نموده‌است. در این همکاری و با توجه به نیازهای پروژه مهتا، تغییرات مورد نظر در خدمت کاوش ایجاد و به بهره­‌برداری رسید.


(۱۳۹۸/۰۹/۰۲)

توتان، پرداخت‌یار شد.

پرداخت یاری

پس از انجام موفقیت‌آمیز مراحل و آزمون‌های فنی و اجرایی پرداخت‌یاری، با عقد تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت شاپرک و توتان، شرکت مهندسی سامانه‌های هوشمند توتان به صورت رسمی مجوز ارایه خدمات پرداخت‌یاری را از رگولاتور حوزه خدمات پرداخت دریافت نمود. توتان درنظر دارد با ارایه خدمات و محصولات نوآورانه در این حوزه، سرویس‌های با ارزشی را به کسب‌وکارهای دیجیتال ارایه نماید.

 

(۱۳۹۸/۰۸/۱۳ )

همکاری تیپاکس با توتان

تیپاکس

شرکت تیپاکس طی عقد قراردادی با توتان از خدمات توتان استفاده می‌نماید. این شرکت از خدمات ارزش افزوده توتان و دستگاه‌های  پایانه فروش اندرویدی (PDA-POS) برای تولید نرم افزارهای سفارشی در راستای تسهیل فرآیندهای اجرایی، ارتقای خدمت‌رسانی و افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان  خود استفاده می‌نماید.

 

(۱۳۹۷/۰۳/۰۱ )

جام‌جم توتان در پرداخت‌ نوین‌ آرین

پرداخت نوین

شرکت پرداخت نوین برای یکپارچه کردن فرآیندهاو ارتقای سطح مراقبت و حفاظت از پذیرندگان خود جام‌جم توتان را برگزید و این سامانه پس از بومی‌سازی متناسب با فرآیندهای پرداخت نوین عملیاتی خواهد شد.

 

(۱۳۹۶/۰۶/۰۶ )

توتان اسپانسر نمایشگاه و همایش پرداخت‌ ایران

توتان اسپانسر

توتان اسپانسر نمایشگاه پرداخت ایران شد. این نمایشگاه در تاریخ ۲ و ۳ آذر با هدف نمایش تازه‌ترین نوآوری‌ها و تکنولوژی­‌های عرصه پرداخت در مرکز همایش­‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی پیش‌رو در زمینه پرداخت و بانک‌داری در آن شرکت خواهند کرد. همزمان با برپایی این نمایشگاه، همایش دو روزه­‌ای با سخنرانی جمعی از مجرب­‌ترین کارشناسان بین‌المللی و کارآفرینان داخلی عرصه پرداخت در محل برگزار خواهد شد.

 

 

(۱۳۹۵/۰۸/۲۶)

همکاری توتان با شرکت CONTEC TECNOLOGIES آغاز شد.

CONTEC TECNOLOGIES

شرکت توتان برای تولید نرم‌افزارهای فروشگاهی به صورت تخصصی و به‌روز، همکاری خود را با شرکت TECNOLOGIES CONTEC آغاز نمود. این دو شرکت قرار است برای توسعه محصولات مشترک در داخل و خارج از کشور فعالیت نمایند.

 

(۱۳۹۵/۰۵/۲۰)

توتان نماینده انحصاری شرکت UROVO در ایران شد.

یوروو

شرکت توتان نماینده انحصاری شرکت UROVO (یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه‌های کامپیوتری،  موبایل (PDA) و پایانه‌های پرداخت) شد. توتان به دلیل کیفیت محصولات و قابلیت‌های UROVO این شرکت را از بین گزینه‌های متعدد تامین‌کنندگان انتخاب نمود.

 

 

(۱۳۹۵/۰۵/۰۷ )

توتان اسپانسر نمایشگاه و همایش پرداخت‌ ایران

کارت الکترونیکی بیمه درمان

توتان اسپانسر نمایشگاه پرداخت ایران شد. این نمایشگاه در تاریخ ۲ و ۳ آذر با هدف نمایش تازه‌ترین نوآوری‌ها و تکنولوژی­‌های عرصه پرداخت در مرکز همایش­‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی پیش‌رو در زمینه پرداخت و بانک‌داری در آن شرکت خواهند کرد. همزمان با برپایی این نمایشگاه، همایش دو روزه­‌ای با سخنرانی جمعی از مجرب­‌ترین کارشناسان بین‌المللی و کارآفرینان داخلی عرصه پرداخت در محل برگزار خواهد شد.

 

 

(۱۳۹۵/۰۸/۲۶)

همکاری توتان با شرکت CONTEC TECNOLOGIES آغاز شد.

همایش بانک‌داری‌الکترونیک

شرکت توتان برای تولید نرم‌افزارهای فروشگاهی به صورت تخصصی و به‌روز، همکاری خود را با شرکت TECNOLOGIES CONTEC آغاز نمود. این دو شرکت قرار است برای توسعه محصولات مشترک در داخل و خارج از کشور فعالیت نمایند.


(۱۳۹۵/۰۵/۲۰)

همکاری بانک توسعه تعاون و توتان در پروژه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه‌ایران

شرکت سمات وابسته به بانک توسعه تعاون به منظور ارایه خدمات پرداخت به شرکت بیمه ایران جهت پیاده سازی سامانه دپا با شرکت توتان قرارداد منعقد نمود.
همچنین در این قرارداد توتان مسوولیت نصب دستگاه‌های پایانه فروش، اتصال و تعریف حساب تسویه پایانه‌های مذکور و راه اندازی کانال USSD برای خدمات شرکت بیمه ایران را نیز به عهده دارد.

 

(۱۳۹۴/۰۹/۰۳)

توتان در اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

نمایشگاه تراکنش

هدف این نمایشگاه که در روزهای ۴ تا ۶ آبان‌ماه در بوستان گفتگو برگزار گردید، هم­‌افزایی بین شرکت­‌های فعال در حوزه بانکی وIT، تقویت ارتباط شبکه بانکی کشور با بانک‌­ها و شرکت‌­های خارجی بوده است. هم‌زمان با این نمایشگاه، اولین کنفرانس نوآوری بانکی با حضور صاحب‌نظران این حوزه، سمینار تخصصی کارت و پرداخت با حضور رییس هیات مدیره شرکت توتان، جناب آقای مهندس کریم خمسه و همچنین نشست هم­‌اندیشی مدیران ارشد بانک­‌ها و شرکت‌­ها با موضوع نظام بانکی پساتحریم­‌ها برگزار گردید.
شرکت مهندسی سامانه‌­های هوشمند توتان به همراه شریک تجاری خود Network International در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات و خدمات خود را به مخاطبین عرضه نمود.

 

(۱۳۹۴/۰۸/۱۲)

برگزاری اولین همایش تخصصی بازاریابی بیمه

بازاریابی بیمه

توتان در اولین همایش تخصصی بازاریابی بیمه که در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در سالن همایش‌­های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور دست‌اندرکاران و فعالان صنعت بیمه کشور برگزار گردید، حضور داشت.

در این همایش که با سخنرانی مدیرعامل بیمه ایران همراه بود مباحث بازاریابی در دو بخش سخنرانی تخصصی و کارگاه های تخصصی برگزار شد که طی آن محور هایی از جمله؛ تکنیک‌ها و مهارت‌های بازاریابی در صنعت بیمه، رویکرد‌های نوین در بازاریابی بیمه‌های زندگی و نقش نمایندگی‌های بیمه در بازاریابی بیمه در آن طرح و بررسی شد.
همچنین در کارگاه های تخصصی پیرامون، توسعه خدمات جدید در صنعت بیمه و روش های نوین در فروش خدمات بیمه بررسی گردید.
محمود امراللهی مدیرعامل بیمه ایران نیز ضمن اشاره به اهمیت مقوله بازاریابی در صنعت بیمه درخصوص اقدامات صنعت بیمه در بازار جهانی و اقتصاد دنیا گفت: با برداشته شدن تحریم ها تعاملات خارجی بیشتر خواهد شد که در این راستا علاوه بر ارتقای دانش فنی باید صنعت بیمه کشور مطابق استانداردهای جهانی حرکت کند.

 

(۱۳۹۴/۰۶/۱۸)

حضور توتان در نهمین نمایشگاه بانک‌داری اسلامی

سامانه هوشمند توتان

نهمین نمایشگاه بانک‌داری اسلامی در روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه ۱۳۹۴ در سالن همایش‌­های صدا و سیما برگزار گردید. همچون سال­‌های گذشته، توتان در این نمایشگاه نیز با حضور فعال خود پذیرای مهمانان حوزه بانک‌داری و پرداخت الکترونیک بود.

 

(۱۳۹۴/۰۶/۱۶)

برگزاری کلاس‌های آموزشی پرداخت الکترونیکی در دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

شرکت توتان برای اولین بار در دوره آموزشی آشنایی با حوزه پرداخت الکترونیکی  که در تابستان ۱۳۹۴ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، شرکت نمود. در این دوره مفاهیم پایه پرداخت الکترونیکی به دانشجویان دانشگاه شریف آموزش داده شد.

 

(۱۳۹۴/۰۶/۱۱ )

استقرار جام‌جم در بانک تجارت

جام جم در بانک تجارت

بانک تجارت نیز پس از بانک سپه، مشتری جام‌جم توتان شد. این سامانه با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد به بهبود فضای کسب‌وکار بانک و مدیریت تعاملات با شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت و پذیرندگان کمک خواهد نمود.

 

 

(۱۳۹۴/۰۱/۳۱)

همکاری بانک تجارت و توتان در پروژه نظام‌ دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه‌ایران

جام جم در بانک تجارت

بانک تجارت جهت پیاده‌سازی سامانه‌ی جامع دپا در خصوص ارایه خدمات دریافت و پرداخت الکترونیکی در دفاتر نمایندگی‌های بیمه ایران، با توتان قراردادی منعقد نمود.
این سامانه با امکان اتصال سامانه‌های بانک و بیمه ایران به دستگاه‌های پایانه فروش مستقر در نمایندگی‌های مجاز بیمه ایران، قابلیت تبادل تراکنش‌های فیمابین را فراهم می‌نماید.

 

(۱۳۹۴/۰۱/۳۰)

همکاری بانک توسعه‌تعاون (سمات) با توتان برای ارایه خدمات پرداخت الکترونیکی به شرکت ایران‌خودرو

شرکت سمات به نمایندگی از بانک توسعه تعاون طی قراردادی با شرکت توتان به منظور ارایه خدمات دریافت و پرداخت الکترونیکی به شرکت ایران خودرو شامل، تامین، استقرار و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه‌فروش با پیاده‌سازی خدمات دپا همکاری خود را آغاز کرد.

 

(۱۳۹۳/۰۸/۲۲ )

آغاز بهره‌برداری سماوات برای پتنا ( شرکت پیشروان تسنیم نوای ایرانیان)

سماوات

شرکت پتنا برای بهره‌مندی از خدمت سماوات از مجموعه خدمات دپا با توتان وارد همکاری شد. در این پروژه توتان علاوه بر خدمات ارایه شده در سامانه دپا مسوولیت نصب،پرستاری و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش مورد نظر شرکت پتنا را نیز برعهده دارد.

 

 

(۱۳۹۳/۰۸/۰۶ )

 

استقرار سامانه جام‌جم در شرکت رایانه خدمات امید

جام جم

شرکت رایانه خدمات امید وابسته به بانک سپه برای بهره‌برداری از سامانه جام‌جم توتان قرارداد منعقد نمود. این سامانه قرار است برای بانک سپه مورد استفاده قرار گیرد و کلیه فرآیندهای پذیرندگان و شرکت‌های طرف قرارداد بانک را مدیریت نماید.

 

(۱۳۹۳/۰۸/۰۵ )

مشارکت توتان و بانک اقتصاد نوین در ارایه خدمات پرداخت به گروه صنعتی ایران‌خودرو

ایران خودرو

بانک اقتصاد نوین و شرکت توتان برای مشارکت در ارایه خدمات دپا به ایران‌خودرو به تفاهم رسیدند و قرارداد منعقد کردند. در این قرارداد بانک اقتصاد نوین به عنوان بانک عامل در ارایه خدمات در کنار توتان حضور خواهد‌داشت.

 

(۱۳۹۲/۱۰/۰۶ )

بهره‌برداری دپا در ایران‌خودرو

ایران خودرو

شرکت گروه صنعتی ایران‌خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور، سرویس کاوش از مجموعه خدمات دپا (راه‌حل انحصاری دریافت و پرداخت الکترونیکی توتان) را به عنوان راه‌حل منحصربه‌فرد پرداخت‌های شناسه‌دار خود در حوزه پایانه‌فروش انتخاب نمود و با توتان قرارداد بست. در این قرارداد تمام نقاط فروش ایرانخودرو به دستگاه‌های پایانه‌فروش توتان مجهز خواهد شد.

 

(۱۳۹۲/۰۹/۲۳ )

همکاری بانک سامان با توتان در پروژه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه‌ایران

بیمه ایران

بانک سامان به عنوان یکی از بانک‌های عامل در نظام دریافت و پرداخت بیمه‌ایران با عقد قرارداد با توتان، همکاری خود را در این طرح آغاز کرد. در این قرارداد بانک سامان و توتان، با ارایه خدمات پرداخت‌الکترونیک از کانال‌های مختلف و پیاده‌سازی سامانه دپا و اتصال آن به سامانه‌های مشتریان بیمه ایران فرآیند دریافت و پرداخت بیمه ایران را تسهیل می‌نمایند.

 

 

(۱۳۹۲/۰۳/۱۶ )

عقد قرارداد شرکت بیمه ایران با توتان برای استقرار نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه‌ایران

بیمه ایران

شرکت سهامی بیمه‌ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور برای پیاده‌سازی، راهبری و پشتیبانی نظام دریافت و پرداخت‌الکترونیکی خود با شرکت توتان قرارداد بست. در این قرارداد توتان رهبری کنسرسیوم ارایه خدمات پرداخت و دریافت را به عهده دارد. عضو دیگر این کنسرسیوم شرکت مبنا کارت آریاست که دارای مجوز ارایه خدمات پرداخت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. بر مبنای این قرارداد، طرفین با بانک‌های عامل پذیرفته شده در این طرح تعامل خواهد داشت.

(۱۳۹۰/۱۱/۱۲ )

گالری تصاویر

همایش بانکداری

پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

 

توتان

اولین همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

 

ستاره های فناوری

جشنواره ستاره‌های فناوری

 

کیوسک توتان

خروج اولین کیوسک از شرکت توتان

 

همایش بانکداری الکترونیک

چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

 

بانکداری اسلامی

برگزاری همایش بانکداری اسلامی در تهران

توتان اعتقاد دارد باید بهترین خدمات پشتیبانی را به پذیرندگان خود ارایه دهند. پذیرندگان توتان با استفاده از «مرکز تماس توتان»
می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کرده و آن‌ها را پیگیری نمایند.

کانال‌های مرکز تماس توتان

توکاپی

در این اپلیکیشن، یک بخش خدمات پذیرندگان وجود دارد که برای پذیرندگان توتان فعال است. در این بخش پذیرندگان علاوه بر دریافت گزارشات و خدمات باشگاه مشتریان، می‌توانند درخواست‌های پشتیبانی خود را نیز مطرح و پیگیری نمایند. 

خدمات پذیرندگی

کارشـناسان مرکز امداد مشـتریان توتان پاسخگوی کلیه مشکلات و سوالات پذیـرندگان توتان هستند. پذیـرندگان توتــان در تماس با این مرکز هم می‌توانند مسایل خود را مطـرح نمایند و هم از مرحله انـجام آن‌ها مطلع شوند.

با استفاده از آیکون مرکز تماس در این سایت، پذیرندگان توتان به سامانه «مرکز تماس توتان» دسترسی دارند و می‌توانند هم نیازهای پشتیبانی خود را مطرح کنند و هم گزارشات مورد نیاز را دریافت کنندو هم از خدمات باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند.

مرکز تماس توتان

پل ارتباطی پذیرندگان با توتان

در خبرنامه توتان عضو شوید.